2012. október 4., csütörtök

Te túlképzett vagy? Esetleg alulképzett?



A Randstad Workmonitor kutatás idén szeptemberben arra kereste a választ a kutatásban érintett 32 országban foglalkoztatott munkavállalók megkérdezésével, hogy az egyes országokban vajon milyen távol áll a munkaerő kereslet a kínálattól. Nyilván, ez egy közvélemény kutatás, ahol mindenki a véleményéről számol be, nem a tényekről. A tényeket (amiket a munkáltatók adatszolgáltatásai alapján számoltak ki) holnap nézzük majd meg.


A magyar eredmény nagyjából tükrözi az átlagot, sőt, sok tekintetben jobb is annál. A többi országában a megkérdezettek kb. fele (47%) találja túlképzettnek magát, nálunk ez az arány 31%-os. A megkérdezett országok átlagában 20% gondolja, hogy alulképzett lenne, nálunk gyakorlatilag nincsenek is ilyenek (4%). Van egy kétharmados többség (világ: 66%, nálunk: 67%), aki saját bevallása szerint képzettségének megfelelő munkát végez. De csak a magyarok képesek választani ezek közül, a többi ország válaszadói esetében bőven 100% feletti eredményt kapunk, azaz bőszen beikszelgették, hogy túlképzettek, alulképzettek és pont jók egyszerre.


Ebben a kutatásban kedvencem Kína. Náluk egyetlen arány emelkedik ki mind fölé: az egyetértők aránya. Gyakorlatilag mindegy mi a kérdés, beleértve az ellenkezőjét is, a kínaiak legalább 70%-a egyetért.

1 megjegyzés:

  1. Én Joan Wilson vagyok, internetes csalók áldozata voltam, amíg kapcsolatba nem vettem ezt a jó kölcsönvállalatot, amely három különböző hitelezővel csalott. Elvesztettem az egész megtakarítást. Néhány héttel az interneten böngészgettem, majd egy olyan nő bizonyságával találkoztam, akit szintén becsaptak, és végül kapcsolatba került egy Susan Wealth Loan Company (susanwealthloancompany@gmail.com) nevű legális és megbízható kölcsönvállalatával, ahol végre megkapta ezért úgy döntöttem, hogy kapcsolatba lépjek a hitelintézettel. Kitöltöttem a Hiteligénylési űrlapot, és betartottam az összes utasítást, és ezzel a valódi Társasággal kölcsönöket kaptam. Így tettem egy fogadalmat magamnak, hogy folyamatosan bizonyságot teszek az interneten arról, hogy hogyan kaptam a kölcsönt. A sürgős és megbízható hitelekért a kamat és a fedezet iránti kereslet nélkül, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot e-mailen keresztül: susanwealthloancompany@gmail.com

    VálaszTörlés